piątek, 12 kwietnia 2013

Zacznijmy przygodę na blogu

No to zacznijmy ten cyrk.....


Witam wszystkich bardzo serdecznie !!!



Większość z was zajrzała na mój blog z pewnych powodów:

  • albo tak jak ja planujecie wyjazd na rok w szkolny do USA 
  • albo zastanawiacie się jak żyją młodzi w Stanach i czy to prawda to co pokazują w wszystkich amerykańskich filmach 
  • albo chcecie się dowiedzieć jak klasyczny Polaczek odnajdzie się w tym wielkim kraju 
  • albo jak wygląda szkoła w Stanach, zwyczaje, jakie mają podejście do niektórych spraw itd.  
  • albo po prostu tak wam się nie chce uczyć do szkoły na jutro że wolcie robić cokolwiek !!!

Ja postaram się zawrzeć w tym blogu jak najwięcej informacji ,które mogą się wam przydać nie tylko w przygotowaniach do wyjazdu ale też w życiu !
(o Boże ale to było niesamowicie głębokie) Będę chciał podzielić wszystkimi moimi wrażeniami, spostrzeżeniami i myślami dotyczące mojego pobytu w USA

Jeżeli myślicie że będę tak gadał  przez całego  bloga to ... nie
 Opowiem o rzeczach które mogą was najbardziej zainteresować, "if you know what i mean"  ;)


Co mogę powiedzieć o sobie ?

Nazywam się Przemek, mieszkam na Śląsku, chodzę do III LO im.Adama Mickiewicza w Katowicach,
mam 17 lat i jadę na rok do USA (jeszcze nie wiem gdzie ), a kilka moich zdjęć macie niżej
Na razie tyle o mnie wam wystarczy resztę dowiecie się potem :)

Jak często będę pisał ?

W Polsce mam zamiar napisać 3 posty dotyczące:

  • Na czym polega taka wymiana, jakie warunki trzeba spełnić itp.
  • Jakie papiery trzeba złożyć, co trzeba przygotować do aplikacji 
  • Ostatnie przygotowania po tym jak się dowiesz gdzie jedziesz  



W Stanach mam zamiar pisać skrupulatnie gdy najdzie mnie jakaś myśl lub refleksja dotycząca tego kraju i jej różnicach z naszym.


W tym najbliższym czasie mam zamiar założyć konto na YT gdzie będę opowiadał
 o pobycie w Stanach jak się wam lenie nie chce czytać.
 Dokładny namiary na to konto dostaniecie w następnym poście

No to nie będę już wam zawracać gitary i tak się już pewnie znudziliście
ale was

POZDRAWIAM i zachęcam do subskrypcji, followingu czy jakkolwiek to się nazywa na tej stronie   mojego BLOGA







9 komentarzy:

  1. Super, że w koncu jakiś chłopak będzie pisał! :)
    +zapraszam do naszej grupy na fb - Exchange to the USA. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, jak z wymianą? Kiedy kolejny post?
    Jak fajnie, że z Katowic, ja mieszkam niedaleko,bo w Zabrzu :) Mało osób wyjeżdża z "naszych" okolic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Mi trafiła się Pennsylvania, czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. siema, dodaję też na blogu ciebie i będę wpadać. :D czekam na placement

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ;) W sierpniu lecę do Cheyenne, Wyoming. Czekam na kolejnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJ (; dodaje Cię do obserwowanych, zapraszam na mojego bloga i czekam na kolejny post! w koncu jakis chlopak ;p
    p.s. - też jezdze/plywam (?) na skimboardzie :D hahah

    OdpowiedzUsuń
  7. BARdzo wam dziękuje za tak ciepłe odebranie mojego bloga ZARAZ jak znajdę czas napisze nowy post o ty kto i co musi zrobić by się zakwalifikować :D

    :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekamy z niecierpliwością na Twój wpis :*

      Usuń
  8. !!! również jestem z katowic :) koncze obecnie 3 gimnazjum i mialam zamiar isc do micka ;3 jednak plany sie zmienily i 2 dni temu postanowilam wyjechac do stanow na rok ( chyba z WhynotUsa, moze ty tez ) i nie wiem czy wierzysz ale ja zdecydowanie wierze w takie zrzadzenia losow ;)))p dobra... 3maj się i pisz czesciej i wiecej! ps: hahahha przypomnialo mi sie ze kolezanka mi twojego fb pokazywala jak teraz patrze na zdj O.o :)

    OdpowiedzUsuń